Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Stołówka

Szanowni Państwo,

 

Warunkiem zapisu na obiady jest dostarczenie wypełnionej karty przyjęcia ucznia na obiady.

Dokument dostępny jest na stronie internetowej szkoły oraz w sekretariacie u Intendenta

(samo wniesienie wpłaty na indywidualny numer konta, nie jest zgłoszeniem na obiady).

 

Zapisy w roku szkolnym 2025/2026 będą przyjmowane:

dnia 01.09.2025:

          - Oddziały przedszkolne „0” u wychowawców

          - Klasy I - III u wychowawców

          - Klasy IV – VIII u Intendenta (dostarczając druk – mailowo lub osobiście )

 

od dnia 02.09.2025:

            - Oddziały przedszkolne „0” do 04.09.2025

            - kl. 1-8 do 08.09.2025

 

Deklaracja złożona w poprzednim roku szkolnym 2024/2025 nie jest kontynuacją korzystania ze stołówki w roku szkolnym 2025/2026.

Dzieci zapisane w kolejnych dniach, w ciągu roku szkolnego, będą rozpoczynały korzystanie ze stołówki od nowego tygodnia.

 

Indywidualne konta dla nowych uczniów będą przesłane do Państwa na e-mail podany przy zapisie.

Pozostali uczniowie korzystają z kont przypisanych im w poprzednim roku szkolnym.

 

Wpłaty za abonament obiadowy przyjmowane są do 10- tego każdego miesiąca.

Nadwyżki za nieobecności czerwcowe 2025, zostaną odliczone od abonamentu wrześniowego.

 

W szkole obowiązuje system kart obiadowych obejmujący uczniów klas 4-8.

W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty, należy niezwłocznie zakupić nową (pokój N6). Koszt karty 3 zł, płatność tylko gotówką.  

 

W roku szkolnym 2025/2026 cena obiadu dla dzieci w abonamencie wynosi 7,50 zł.

Rozpoczęcie wydawania posiłków nastąpi od dnia:

  1. Klasy 0                08.09.2025 - poniedziałek
  2. Klasy 1-8             10.09.2025 - środa

 

Nieobecności na posiłkach można zgłaszać codziennie do godz. 8.00 na adres mailowy: 

intendent@zsplesznowola.pl lub telefonicznie na numer: (22) 757-93-99 wew. 109

 

 

Kierownik Stołówki

mgr inż. Anna Hołubowicz

tel.: (22) 757-93-99 wew. 109

mail: anna.holubowicz@zsplesznowola.pl

w godzinach: 7.00 – 15.00, pokój N6

 

Intendent

mgr Lucyna Wójcikowska

tel.: (22) 757-93-99 wew. 109

mail: intendent@zsplesznowola.pl

w godzinach: 7.30 – 14.30, pokój N6

Data dodania: 2025-06-13 14:19:32
Data edycji: 2025-08-29 14:58:38
Ilość wyświetleń: 1377

"Nauka jest jak niezmierne morze.

Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony”

Henryk Sienkiewicz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej