Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

NIE DAJ SIĘ OGRANICZAĆ STEREOTYPOM

NIE DAJ SIĘ OGRANICZAĆ STEREOTYPOM

SZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY

„NIE DAJ SIĘ OGRANICZAĆ STEREOTYPOM”

 

W styczniu b.r. każda ze szkół partnerskich przeprowadziła konkurs plastyczny poświęcony tematyce  projektu „Cogito Ergo Sum”. Głównym celem przedsięwzięcia było kształtowanie w uczniach postawy otwartości wobec innych ludzi oraz zachęcenie odbiorców do krytycznego myślenia. Konkurs został skierowany do wszystkich chętnych uczniów naszej szkoły, niezależnie od tego, czy są objęci działaniami projektowymi czy też nie.

 

Przyznano dwa miejsca I ex aequo. Zdobyli je Kaj z klasy 8a oraz  Ola wraz z Polą z klasy 7a. Natomiast II miejsce zajęła praca dziewcząt z klasy 7b: Julii i Sandry. Gratulujemy zwycięzcom!

 

Ku naszej ogromnej radości i satysfakcji okazało się, że uczniowie bardzo dobrze rozumieją zasady działania stereotypów oraz uprzedzeń. Powstałe plakaty zasługują na szczególną uwagę, widać w nich bowiem owoc działań, które zostały przeprowadzone w przeciągu ostatnich, prawie już  trzech lat trwania programu.  Uczniowie potrafią krytycznie podejść do schematów pewnych zachowań lub postaw, które tak często inni ludzie bezwiednie powielają krzywdząc w ten sposób osoby wokół.  Zwycięskie prace przykuwają uwagę wnikliwą analizą zaprezentowanych stereotypów oraz empatią wobec ofiar uprzedzeń.

 

Jeszcze raz gorąco gratulujemy laureatom konkursu!

 

                                                                                                                      Izabela Kuryłek

Data dodania: 2020-02-28 21:00:27
Data edycji: 2025-05-16 21:03:17
Ilość wyświetleń: 12

"Nauka jest jak niezmierne morze.

Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony”

Henryk Sienkiewicz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej