Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

PROJEKT - Indywidualne Konta Rozwojowe (IKR) Junior

PROJEKT - Indywidualne Konta Rozwojowe (IKR) Junior

Szanowni Państwo Dyrektorzy,

Ministerstwo Edukacji Narodowej informuje, że trwa rekrutacja do projektu Indywidualne Konta Rozwojowe (IKR) Junior. Ta inicjatywa finansowana ze środków europejskich ma na celu wsparcie dzieci i młodzież z rodzin o niskich dochodach oraz tych z pieczy zastępczej. Projekt skierowany jest do uczniów szkół podstawowych (klasy 4-8) oraz szkół ponadpodstawowych.

Celem projektu jest umożliwienie im rozwoju talentów i pasji poprzez dostęp do różnorodnych form edukacji pozaformalnej. W ramach projektu uczestnik może otrzymać trzyletnie stypendium w wysokości 15 000 zł brutto na wybrane zajęcia dodatkowe (5 000 zł brutto/rok szkolny).

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z informacjami na temat projektu i przekazanie ich zainteresowanym rodzicom. Można to zrobić zamieszczając informacje na stronie internetowej szkoły, umieszczając plakat na tablicy informacyjnej w szkole, w czasie spotkań z rodzicami lub poprzez wysłanie wiadomości do rodziców w e-dzienniku.

W załączniku przekazuję materiały w wersji elektronicznej, wśród nich m.in. gotowy tekst przeznaczony dla rodziców do zamieszczenia w e-dziennikach oraz pomocne infografiki dotyczące możliwych ścieżek wnioskowania.

Z wyrazami szacunku

Kacper Lawera

Dyrektor Departamentu Komunikacji

Ministerstwo Edukacji Narodowej

 

Załączniki:

Indywidualne Konta Rozwojowe- materiały

Data dodania: 2025-12-04 21:56:18
Data edycji: 2025-12-04 21:56:32
Ilość wyświetleń: 28

"Nauka jest jak niezmierne morze.

Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony”

Henryk Sienkiewicz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej